مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-22سياسي

دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک یونسکو برگزار شد


دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو با حضور مدیران استانی و مسؤولین شهری و روسای شوراهای اسلامی و کمیسیون های فرهنگی اجتماعی و شهرداران دیگر شهرهای خلاق ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استاندار گیلان امروز در دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو در تالار مرکزی این شهر با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم اظهار کرد: از شهردار جوان و رییس شورای اسلامی شهر رشت و دیگر اعضای حاضر به منظور برگزاری این مراسم با هدف معرفی بهتر برند رشت شهر خلاق خوراک یونسکو تقدیر و تشکر می کنم.

  اسدالله عباسی با بیان اینکه گیلان کلکسیونی از انواع غذاها را با خلاقیت و هنرمندی زنان و مادران این مرز و بوم در اختیار دارد، افزود: بانوان هنرمند گیلانی با خلاقیت و نوآوری حتی با کمترین امکانات بهترین و لذیذترین غذاها را تهیه می کنند.

  وی با تاکید به اینکه رشت در مباحث مختلف شهره است، تصریح کرد: استان گیلان در دامان خود مردان و زنانی را پرورش داده است که افتخار ایران و جهان هستند و یکی از هنرهایی که در این مرز و بوم وجود دارد هنر زیبای رشتی دوزی است که با دستان بانوان هنرمند این شهر و دیار تولید می شود.

  استاندار گیلان با اشاره به اینکه مردمان رشت بسیار متمدن هستند، افزود: میهمانان امروز قدم در شهری گذاشتند که بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک یونسکو برگزار شد

دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک یونسکو برگزار شد