مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-25سياسي

فعال شدن سامانه پیامک اطلاع رسانی به مشترکان گاز در فارس


مدیرعامل شرکت گاز فارس از راه اندازی سامانه ارسال پیامک به مشترکین با استفاده از اطلاعات منطقه ای در شیراز خبر داد و گفت: مشترکین قبل از قطع گاز به دلیل انجام تعمیرات با پیامک مطلع خواهند شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس از راه اندازی سامانه ارسال پیامک به مشترکین با استفاده از اطلاعات منطقه ای در شیراز خبر داد و گفت: مشترکین قبل از قطع گاز به دلیل انجام تعمیرات با پیامک مطلع خواهند شد.

علی اکبر میدانشاهی یکشنبه 4 تیرماه به خبرنگاران گفت: شبکه گازرسانی در شهر شیراز از قدیمی ترین شبکه های کشور بوده و به منظور اطمینان از استمرار جریان گاز، انجام عملیات تعمیرات بصورت پیوسته در سطح شهر اجتناب ناپذیر است و به همین منظور به طور مداوم گاز برخی نقاط پراکنده در سطح شهر بر اساس برنامه های تعمیراتی قطع می شود.

او ادامه داد: از آنجا که اطلاع رسانی به مشترکین قبل از قطع گاز ضروری است و کانالهای ارتباطی مختلف همانند پخش اطلاعیه از صدا و سیما، نشریات و فضای مجازی، ممکن است بطور کامل جامعه هدف را پوشش ندهد، لذا سامانه ارسال پیامک در محدوده های قطع گاز با استفاده از اطلاعات مکانی GIS طرح ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: در این سامانه اطلاعات محدوده قطعی گاز از سامانه GIS استخراج شده و بر اساس خط سیر موجود در پرونده مشترکین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن سامانه پیامک اطلاع رسانی به مشترکان گاز در فارس

فعال شدن سامانه پیامک اطلاع رسانی به مشترکان گاز در فارس