مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-06فرهنگي

اداره کل هنرهای نمایشی: مقابل بدخواهان تئاتر ایستاده ایم


اداره کل هنرهای نمایشی در واکنش به انتشار اخبار کذب و افترا همراه با ویدئوی مربوط به نمایشی که سال های گذشته و در دوره مدیریت پیشین روی صحنه رفته است، - بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی و نسبت دادن اخبار سراسر کذب و جعلیات و اهانت های بی اساس به محتوای نمایش گربه نره و روباه مکار ضمن تقبیح این رفتار ناجوانمردانه نسبت به اهالی هنر، با انتشار بیانیه ای واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: طی هفته های اخیر گروهی سعی کرده اند تا با انتشار تصاویر جعلی، دروغ پراکنی و محتواهای ریاکارانه به جریحه دار کردن اذهان عمومی نسبت به فعالیت های صادقانه و بی دریغ جامعه هنری کشور و هنرمندان عرصه تئاتر بپردازند و این موضوع را دستمایه رسیدن به اهداف شوم و مطامع شخصی شان کنند.

این افراد با شیوه های ناجوانمردانه و بی سند و مدرک مشخص در پشت پرده و بدون ذکر نام و نشانی از هویت خود که دلیلی بر روشن بودن ادعاهای آنان باشد، برای زیر سؤال بردن تلاش هنرمندان و فعالان دلسوز عرصه هنرهای نمایشی در حال دروغ پردازی و جوسازی علیه نمایش ها و نیز اداره کل هنرهای نمایشی هستند و در این راه از انجام هیچ بی تقوایی فروگذار نبوده اند و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل هنرهای نمایشی: مقابل بدخواهان تئاتر ایستاده ایم

اداره کل هنرهای نمایشی: مقابل بدخواهان تئاتر ایستاده ایم