مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-28بين الملل

اسپوتنیک: احتمال خروج روسیه از قرارداد غلات بالاست


یک منبع آگاه امروز (چهارشنبه) به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، آنکارا و سازمان ملل به کشورهای غربی هشدار دادند که احتمال خروج روسیه از قرارداد غلات بالاست و در این صورت قیمت محصولات کشاورزی روند صعودی خواهد داشت.

- یک منبع آگاه امروز (چهارشنبه) به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، آنکارا و سازمان ملل به کشورهای غربی هشدار دادند که احتمال خروج روسیه از قرارداد غلات بالاست و در این صورت قیمت محصولات کشاورزی روند صعودی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش سرگیی ورشینین، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که این کشور در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که 18 ژوییه آخرین روز برای توافق غلات خواهد بود.

این منبع آگاه با اشاره به قرارداد غلات بیان کرد: طی مذاکراتی، ما (آنکارا و سازمان ملل متحد) به همکاران غربی خود هشدار دادیم که روند و شرایط منفی در قرارداد غلات به افزایش قیمت محصولات کشاورزی منجر خواهد شد و در کل باعث ایجاد مشکلی بزرگ در امنیت غذایی در کشورهای نیازمند می شود.

او افزود: احتمال خروج از این قرارداد در ماه ژوییه بالاست.

روسیه مدت هاست که از نحوه اجرای قرارداد غلات انتقاد می کند و استدلال می کند که این توافق تا حد زیادی به نفع آسیب پذیرترین کشورها نبوده است، زیرا بیشتر محصولات اوکراین برای تغذیه دام در اروپا استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپوتنیک: احتمال خروج روسیه از قرارداد غلات بالاست

اسپوتنیک: احتمال خروج روسیه از قرارداد غلات بالاست