مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-06سياسي

پیام غدیر باید در جامعه نهادینه شود


امام جمعه گناوه با بیان اینکه غدیر متمم و مکمل رسالت است، گفت: ما به عنوان پرچم داران ولایت باید پیام غدیر را به خصوص در این ایام به همه مردم برسانیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر پنچشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با حضور نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و مسئولان شهرستان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر اظهار داشت: همه ما به عنوان منادیان مکتب اهل بیت (ع) و ولایتمداران امیرالمومنین علی (ع) باید پیام رسان پیام رسول اکرم (ص) در روز غدیر باشیم و پیام پیامبر (ص) در غدیر را اشاعه و ترویج دهیم.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه غدیر متمم و مکمل رسالت است و رسالت بدون ولایت کامل نمی شود افزود: ما به عنوان پرچم داران ولایت باید پیام غدیر را به خصوص در این ایام به همه مردم برسانیم و غدیر را بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی اضافه کرد: در طول بیش از چهار دهه از عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی خدمات زیادی در شهرستان انجام شده است و دولتمردان منشأ خیرات و برکاتی بوده اند که این خیرات و برکات را در دولت سیزدهم نیز شاهد این خدمات هستیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات شهرستان گناوه گفت: اگر چه خدمات زیادی ارائه شده، اما مردم نیز توقعات و انتظارات و دغدغه هایی به خصوص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام غدیر باید در جامعه نهادینه شود

پیام غدیر باید در جامعه نهادینه شود