مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-21اجتماعي

پیش بینی بارش باران و رگبار در استان اردبیل


بر اساس نقشه های هواشناسی از بعدازظهر تا اواخر وقت امروز با عبور سامانه ناپایدار جوی از منطقه احتمال بارش باران، رگبار و رعد و برق در برخی نواحی استان اردبیل پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، براساس نقشه های هواشناسی، از بعدازظهر تا اواخر وقت امروز با عبور سامانه ناپایدار جوی از منطقه و همچنین از شرایط فصلی و محلی در مناطق مرکزی استان به ویژه نواحی منتهی به کوهستان سبلان، در مناطق جنوبی و در بخش هایی از شهرستان های گرمی و انگوت رشد ابرهای همرفتی توام با رگبار و رعدوبرق گاهی با تندباد موقتی پیش بینی می شود.

بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز جمعه 30 تیر روند افزایش دما در مناطق شمالی استان آغاز و این افزایش دما در هفته آینده در تمامی مناطق استان رخ خواهد داد.

علاوه بر روند افزایش دما، تا اوایل شب جمعه از شرایط فصلی و محلی، در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی کوهستانی و ارتفاعات تندبادهای لحظه ای، رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می شود.

بر همین اساس رعایت توصیه های ایمنی در هشدار صادر شده شماره 36 (سطح زرد) تاکید و تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش باران و رگبار در استان اردبیل

پیش بینی بارش باران و رگبار در استان اردبیل