مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-20سياسي

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با مددجویان مناطق روستایی نمین


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضمن بازدید از منازل خانوار تحت حمایت، با مددجویان و سالمندان زمین گیر مناطق روستایی شهرستان نمین دیدار و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضمن بازدید از منازل خانوار تحت حمایت، با مددجویان و سالمندان زمین گیر مناطق روستایی شهرستان نمین دیدار و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

علیرضا حسین نژاد 29 تیر در این بازدید که با همراهی مشاور مدیرکل در امور توسعه مشارکت های مردمی و ایثارگران و رییس کمیته امداد شهرستان نمین انجام شد، علاوه بر دلجویی از مددجویان، دغدغه آنها در خصوص احداث مسکن محرومان و گره گشایی از مشکلات معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در این بازدید گفت: افتخار کمیته امداد این است که در نظام اسلامی، خدمت به محرومان را یک ارزش الهی می دانیم و بر این باوریم رفع حوائج و نیازمندی مددجویان بزرگ ترین نعمت از سوی خداوند است.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: با بازدیدی که از شهرستان های مختلف و همچنین روستاهای محروم انجام می دهیم، از نزدیک در جریان مشکلات جامعه هدف کمیته امداد قرار گرفته و در حد وسع و توان در کنار توزیع بسته های معیشتی، سعی می کنیم تا مشکلات این خانواده ها را در حوزه مسکن، اشتغال و سایر دغدغه مندی ها رفع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با مددجویان مناطق روستایی نمین

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با مددجویان مناطق روستایی نمین