مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-13سياسي

تنها راه سعادت جامعه حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به انحطاط اخلاقی در جوامع غربی گفت: حرکت در مسیر دستیابی به تمدن نوین اسلامی تنها راه سعادت جامعه ما است و جوامع غربی الگوی مناسبی برای جوانان ما نیستند.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین ظهر پنجشنبه 22 تیر در نشست زیست عفیفانه دختران تمدن ساز اظهار کرد: در هیچ مکتب و آیینی در هیچ نقطه ای از دنیا از 200 سال پیش تا کنون نتوانسته یک فناوری نشاط اجتماعی، خانوادگی و عمومی را ارائه کند تا خانواده ها با نقش آفرین خود در کنار هم به ارائه برنامه های متنوع فرهنگی، سرگرمی پذیرایی و .

داشته باشند اما این اتفاق در عید غدیر امسال در کشور ما رغم خورد و مردم بیش از 90 درصد هزینه های جشن را مردم پرداخت کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همیشه ما را محکوم می کردند که شادی کردن بلد نیستیم اما برگزاری بزرگترین فناوری نشاط اجتماعی در روز عید غدیر خط بطلانی بر این ادعای دشمن بود، گفت: امسال نیز پنج روز پیش از روز اربعین حسینی موکب جاماندگان حسینی در خیابان شهید رجایی ( اربعین) گرگان همانند سال های گذشت برپا می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری جشن های خیابانی مردمی در روزهای 22 بهمن و نیمه شعبان امسال خبر داد و افزود: جشن های22 بهمن و نیمه شعبان نیز همانند جشن عید غدیر به صورت برپایی موکب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه سعادت جامعه حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است

تنها راه سعادت جامعه حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است