مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-14اقتصادي

مانع زدایی در مسیر صادرات گل و گیاه منجر به ارزآوری می شود


وزیر جهاد کشاورزی از اهتمام دولت برای حل مشکلات حوزه کشاورزی خبر داد و گفت: دولت در تلاش است تا از طریق مانع زدایی در مسیر تولیدات کشاورزی به ویژه تولیدات صادرات محور به رشد اقتصادی کشور و ایجاد ارز آوری و همچنین ایجاد اشتغال کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نیکبخت ظهر امروز در حاشیه بازدید از یک واحد تولید گل و گیاه در گیلان  با اشاره به ظرفیت خوب گیلان در تولید در تولید گل و گیاه اظهار کرد: گیلان به دلیل آب و هوایی مناسب و داشتن خاکی حاصلخیز دارای ظرفیت خوبی در پرورش انواع گل و گیاه است که می تواند منجر به رشد اقتصادی منطقه شود.

  وی با بیان اینکه روند اعطای تسهیلات به پرورش انواع گل و گیاه تسریع می یابد، افزود: با اقدامات انجام شده در تلاشیم تا بخشی از بسترهای تولید گل و گیاه در استان های شمالی را تسهیل بخشیم.

  وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر لزوم توجه به به جایگاه ارزآوری در حوزه تولید گل و گیاه در کشور بیان کرد: بازار شناسی و هدف گذاری برای صادرات گل و گیاه باید مورد تاکید قرار گیرد.

  نیکبخت از اهتمام دولت برای حل مشکلات حوزه کشاورزی خبر داد و افزود: دولت در تلاش است تا از طریق  مانع زدایی در مسیر تولیدات کشاورزی به ویژه تولیدات صادرات محور به رشد اقتصادی کشور و ایجاد ارز آوری و نیز ایجاد اشتغال کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع زدایی در مسیر صادرات گل و گیاه منجر به ارزآوری می شود

مانع زدایی در مسیر صادرات گل و گیاه منجر به ارزآوری می شود