مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-13سياسي

تأکید بر تکریم مؤدّیان مالیاتی در کردستان


استاندار کردستان از سازمان امور مالیاتی مرکز استان بازدید و از نزدیک بامؤدیانی که در صف پرداخت مالیات بودند؛ گفت و گو کرد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان از سازمان امور مالیاتی مرکز استان بازدید و از نزدیک بامؤدیانی که در صف پرداخت مالیات بودند؛ گفت و گو کرد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز پنجشنبه، هدف از این بازدید را نظارت بر فرایند دریافت مالیات و گفت و گو با مؤدیان عنوان کرد.

وی از مسئولان امور مالیاتی کردستان خواست تا با مؤدیان با خوش رویی،حسن خلق، صبر و بردباری رفتار کنند؛ چون تکریم ارباب رجوع از مؤلفه های دولت مردمی است.

استاندار کردستان، حوزه مالیات را خود به خود چالش برانگیز خواند و افزود: خوشبختانه دردولت سیزدهم در کردستان هیچ گونه چالشی در سازمان امور مالیاتی استان مشاهده نشده، که این مایه خرسندی است.

وی با اعلام اینکه تعهد درآمدهای مالیاتی در کردستان متناسب با سطح درآمدهای اقتصادی مردم استان نیست؛ گفت: بارها در جلسه هیات دولت این مسئله مهم را مطرح کرده ام و خواستار بازنگری سقف تعهد مالیاتی استان در لایحه دولت و مجلس شده ایم.

وی با تاکید بر اینکه کردستان را نباید همسطح و همطراز استان های دارای صنایع بزرگ دانست وافزود: حوزه کشاورزی، صنایع و معادن طبق قانون از پرداخت مالیات معاف هستند و این فشار مضاعف به بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر تکریم مؤدّیان مالیاتی در کردستان

تأکید بر تکریم مؤدّیان مالیاتی در کردستان