مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-01سياسي

اتمام طرح های نیمه تمام با قوت در دستور کار دولت سیزدهم است


اتمام طرح های نیمه تمام با قوت در دستور کار دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه بعد از ظهر شنبه در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: استان مرکزی به عنوان استان امامین انقلاب اسلامی، استان مفاخر و قطب صنعتی و اقتصادی کشور نیاز به تقویت هویت دارد و همه باید در راستای تقویت هویت این استان نقش خود را به خوبی ایفا کنند و خوشبختانه اقدامات خوب و مطلوبی آغاز شده که با قوت ادامه دارد.

استاندار مرکزی افزود: به فضل الهی و تلاش های شبانه روزی دولت شرایط و چشم انداز امیدوارکننده ای در آینده کشور حاکم خواهد شد و امیدواریم بتوانیم بخش مهمی از مطالبات مردم را در آینده ای نزدیک عملیاتی کنیم.

وی تأکید کرد: اتمام طرح های نیمه تمام 50 تا 60 ساله از برنامه های اولویت دار استانداری این استان در سال جاری است و طرح های عمرانی نیمه تمام از جمله بیمارستان ولیعصر (عج) که عملیات اجرایی آن از چندین سال گذشته آغاز شده، امسال تکمیل و بهره برداری می شود.

استاندار مرکزی افزود: هیأت اندیشه ورز هویت در دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی راه اندازی شده و پیشنهاد دیار آفتاب برای معرفی مردم این استان در هیأت اندیشه ورز دفتر امور اجتماعی استانداری این استان ارائه شده که با تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح های نیمه تمام با قوت در دستور کار دولت سیزدهم است

اتمام طرح های نیمه تمام با قوت در دستور کار دولت سیزدهم است