مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-20بين الملل

مقتدی صدر: پرچم عراق، خط قرمز است


رییس جریان صدر عراق در توییتی نسبت به صدور مجوز مجدد هتک حرمت قرآن کریم و سوزاندن پرچم عراق در سوئد واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی صدور مجوز مجدد هتک حرمت قرآن کریم و سوزاندن پرچم عراق در برابر سفارت این کشور در استکهلم، پایتخت سوئد، مقتدی صدر، از رهبران شیعیان عراق و رییس جریان صدر این کشور، با انتشار توییتی نسبت به این اقدام واکنش نشان داد.

مقتدی صدر، در توییت خود اعلام کرد: پس از آن که سوئد، به دلیل عدم ایمان به امور آشکار و نهان آسمانی، دشمنی خود با اسلام و کتاب های آسمانی را آشکار ساخت، حال نوبت به تعرض این کشور به خطوط قرمز دیپلماتیک و عرف سیاسی رسیده و با اعلام موافقت جهت سوزاندن پرچم عراق، دشمنی خود با عراق را نیز هویدا ساخته است.

رییس جریان صدر عراق در ادامه واکنش خود افزود: من پیش از آن که اقدام مختص به خود را صورت دهم، منتظر واکنش رسمی و قاطع دولت عراق خواهم ماند.

بر اساس درک من اگر سوزاندن پرچم عراق عملی شود، دولت نباید به محکوم نمودن این اقدام اکتفا کند؛ چرا که این سطح از واکنش نشان دهنده ضعف و تسلیم شدن آن است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع صدور مجوز هتک حرمت مجدد قرآن کریم از سوی سوئد ادامه داد: اگر سوزاندن قرآن دوباره اتفاق بیافتد، پاسخ درخور آن سوزاندن تورات و انجیل نیست؛ بلکه در برابر این اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدی صدر: پرچم عراق، خط قرمز است

مقتدی صدر: پرچم عراق، خط قرمز است