مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:142023-07-04فناوري

تعظیم آمازون، گوگل، اپل، متا و مایکروسافت به قوانین اتحادیه اروپایی


آمازون، گوگل، اپل، متا و مایکروسافت اعلام کردند با تبعیت کامل از قوانین اتحادیه اروپایی، تقاضا دارند از سوی این اتحادیه به عنوان دربان فناوری در نظر گرفته شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، تیری برتون، مدیر صنعت اتحادیه اروپا روز سه شنبه گفت، گوگل، آمازون، اپل، متا و آلفابت به کمیسیون اروپا اطلاع داده اند که طبق قوانین جدید فناوری اتحادیه اروپا واجد شرایط به عنوان در بان فناوری هستند.

شرکت های حوزه فناوری بر اساس ابعاد و اندازه خود، تعداد کاربران و درآمدی که به دست می آورند به عنوان شرکت های تاثیرگذار و دربان این حوزه شناخته می شوند.

بر اساس قانون بازارهای دیجیتال (DMA) که نوامبر(آبان-آذر) گذشته لازم الاجرا شد، شرکت هایی با بیش از 45 میلیون کاربر فعال ماهانه و سرمایه بازار 75 میلیارد یورو به عنوان در بانی در نظر گرفته می شوند که یک سرویس پلتفرم اصلی را ارائه می کنند.

برتون گفت که سامسونگ و بایت دنس نیز گفته اند که آستانه اتحادیه اروپا را برآورده می کنند.

دربان ها مشمول فهرستی از بایدها و نبایدها هستند.

برتون در بیانیه ای گفت: اروپا به طور کامل فضای دیجیتال خود را سازماندهی مجدد می کند تا از شهروندان اتحادیه اروپا بهتر محافظت کند و نوآوری را برای استارتاپ ها و شرکت های اتحادیه اروپا افزایش ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعظیم آمازون، گوگل، اپل، متا و مایکروسافت به قوانین اتحادیه اروپایی

تعظیم آمازون، گوگل، اپل، متا و مایکروسافت به قوانین اتحادیه اروپایی