مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-26دانش

اجرای تحول در نظام استادی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان تابستان


شورای دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه خود بر تقویت تعلق هویتی استادان از طریق هیأت علمی وابسته و دستیار آموزشی و اجرایی سازی آن تا پایان تابستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و چهارمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی با قرائت بیانیه به کار خود پایان داد.

در دومین روز از اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح اقدامات و برنامه های دانشگاه درباره مرجعیت علمی پرداخت.

همچنین دکتر رضا قاسمی مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر فرشته واعظی دبیر ستاد راهبری و نظارت بر پیاده سازی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی نیز اقدامات انجام شده در خصوص سند تحول و تعالی دانشگاه و نظام پیگیری برنامه را تشریح کردند.

دکتر حمید افتخاری مدیر کل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی نیز درباره نظام رتبه بندی دانشگاه، اصلاح الگوی آدرس دهی و وابستگی سازمانی نویسندگان مقالات دانشگاه آزاد اسلامی و نظام رتبه بندی وبومتریک و دکتر حسین جوادی خزانه دار کل دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص وظایف و مسئولیت های عاملان خزانه داری مطالبی بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تحول در نظام استادی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان تابستان

اجرای تحول در نظام استادی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان تابستان