مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:522023-07-04سياسي

ساماندهی موقت دستفروشان و اغذیه فروشان در چهار نقطه شهر کرج


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نارضایتی شهروندان از آزاد نبودن مسیر ترددی خود در سطح شهر، گفت: ضرورت دارد شهر از تصرف سد معبر خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی کرج، در حاشیه صدو شانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک دهه ولایت و ایام شادی آل الله نطق پیش از دستور خود را به جمع آوری و ساماندهی سد معبر در سطح شهر اختصاص داد و گفت: موضوع امروز مربوط به تصرف معابر، پیاده رو ها و محل های آمد و شد شهروندان عزیز از باب دستفروشان، اغذیه فروشان ورستورانها و ساخت و سازکنندگان است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با یادآوری این که این وضعیت با توجه به کرونا و طرح مسائل اقتصادی صاحبان آنان رها شده و تا امروز علاوه بر نازیبایی بصری موجب بی نظمی و نارضایتی شهروندان شده است، تأکید کرد: رفع این معضل باید به جد پیگیری شود.

وی در ادامه به تبصره 6 ماده96 اشاره کرد و با بیان اینکه طبق این تبصره، اراضی کوچه های عمومی ،میدانها ،پیاده روها ومشابه آن ملک عمومی محسوب شده و در مالکیت شهرداری است، خاطر نشان کرد: همچنین در تبصره 1بند2 ماده 55 قانون شهرداریها ، شهرداریها مکلّف به جلوگیری، رفع موانع وآزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی موقت دستفروشان و اغذیه فروشان در چهار نقطه شهر کرج

ساماندهی موقت دستفروشان و اغذیه فروشان در چهار نقطه شهر کرج