مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-03فرهنگي

محمود سالاری: جشنواره نمایش عروسکی دوره خوبی را سپری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز گذشته 11 تیر به نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک آمد و همراه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی .

- محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای شرکت در نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک به تئاتر شهر آمده بود، در حاشیه حضورش تاکید کرد جشنواره نمایش عروسکی تهران دوره خوبی را سپری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز گذشته 11 تیر به نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک آمد و همراه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای نمایش میرزا محمد نوشته عقیل جماعتی و کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد که از بوشهر در بخش بزرگسال جشنواره عروسکی حضور داشت، در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر نشست.

محمود سالاری درباره برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک گفت: جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک یکی از جشنواره های معتبر جمهوری اسلامی ایران است و هرچه با عظمت تر و بزرگ تر برگزار شود، مایه مباهات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود سالاری: جشنواره نمایش عروسکی دوره خوبی را سپری می کند

محمود سالاری: جشنواره نمایش عروسکی دوره خوبی را سپری می کند