مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-08فرهنگي

آخرین صحنه جشن عروسک ها در تئاتر شهر


اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک شامگاه یکشنبه، 18 تیر در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

- اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک شامگاه یکشنبه، 18 تیر در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم ساعت 20 فردا شب برگزار می شود و با بزرگداشت هما جدی کار و حسن دادشکر همراه خواهد بود.

هما جدی کار، نامی است که بسیاری از فعالان نمایش عروسکی با عشق و احترام از او یاد می کنند.

هنرمندی که در جایگاه استاد دانشگاه در چشم و دل دانشجویانش ستایش برانگیز است تا جایی که اغلب آنان مهر او را همچون محبت مادرانه توصیف می کنند.

حالا این استاد دوست داشتنی و متعهد بازنشسته شده و برگزارکنندگان جشنواره نوزدهم نمایش عروسکی که خود روزگاری دانشجوی جدی کار بوده اند، قرار است در اختتامیه جشنواره از او تجلیل کنند.

هما جدی کار متولد سال 1333 در تهران و دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش عروسکی و درجه یک هنری است که در زمینه نویسندگی، کارگردانی و تدریس نمایش عروسکی فعالیت می کند.

سمت هایی از جمله مدرس دانشگاه هنر، مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران، معاونت گروه نمایش دانشگاه تهران، ریاست انجمن نمایشگران عروسکی، عضو هیئت مدیره خانه تئاتر و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین صحنه جشن عروسک ها در تئاتر شهر

آخرین صحنه جشن عروسک ها در تئاتر شهر