مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:202023-06-22اقتصادي

خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی در آمل


فرمانده انتظامی استان مازندران، از پلمب یک سوله در شهرستان آمل که در آن اقدام به راه اندازی خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی کردند خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران،  از پلمب یک سوله در شهرستان آمل که در آن اقدام به راه اندازی خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی کردند خبر داد و گفت: 800هزار بسته تنباکو و 50 تن زغال غیرمجاز به ارزش هزار میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان آمل با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت افرادی در زمینه تولید تنباکو و زغال با مارک های خارجی تقلبی در یک سوله، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: ماموران کلانتری 11 شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی سوله تولید و دپوی کالای مورد نظر شده و با هماهنگی.

های قضایی، محل مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

مفخمی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این سوله، بیش از 800 هزار بسته 50 گرمی تنباکو با مارک های خارجی و همچنین بیش از 50 تن زغال کشف که بنا بر برآورد اولیه کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ بر هزار میلیارد ریال اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی در آمل

خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی در آمل