مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-10سياسي

در علوم انسانی مرتبط با حوزه های قرآنی و تفسیر ضعف داریم


دبیر جشنواره بین المللی فارابی اعلام کرد: بر مبنای نتایج حاصله در حوزه های علوم انسانی و اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه های قرآنی، تفسیر و حدیث نیز ضعف داریم که ضرورت بازنگری سیاست ها و برنامه های مرتبط را دوچندان می کند.

- دبیر جشنواره بین المللی فارابی اعلام کرد: بر مبنای نتایج حاصله در حوزه های علوم انسانی و اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه های قرآنی، تفسیر و حدیث نیز ضعف داریم که ضرورت بازنگری سیاست ها و برنامه های مرتبط را دوچندان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین کلانتری امروز در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی ، این جشنواره را بذری دانست که حدود یک و نیم دهه پیش کاشته شد و اکنون به نهالی جوان و در حال بالیدن تبدیل شده که با حرس هرساله آن توسط اندیشمندان جوانه های جدیدی می زند و افزود: ملاک ها و شاخص های داوری آثار در این جشنواره به روزرسانی و دقیق تر شده است و با هدف افزایش تعامل با دستگاه ها و کمک به حل مشکلات آنها بخش های جدیدی به جشنواره اضافه شده است که جایزه صلح و دوستی با همکاری سازمان تقریب مذاهب اسلامی به آن اضافه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابزار امیدواری کرد که این مسیر با حفظ کنشگری مستقل و جهت بخش جشنواره فارابی در راستای کمک علوم انسانی به حل مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در علوم انسانی مرتبط با حوزه های قرآنی و تفسیر ضعف داریم

در علوم انسانی مرتبط با حوزه های قرآنی و تفسیر ضعف داریم