مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-03اقتصادي

120 کارخانه آجر در شعاع شهر اصفهان گاز مصرف می کنند


رییس هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: تمام 120 کارخانه تولید آجر در شعاع 30 کیلومتری اصفهان در حال حاضر از سوخت گاز استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالوهاب سهل آبادی ظهر دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن برگزار شد، در خصوص آلایندگی واحدهای تولید آجر و گچ در اطراف شهر اصفهان و عدم انتقال این واحدها به خارج از شعاع 50 کیلومتر، اظهار داشت: هم اکنون تمام واحدهای آجرپزی در 30 کیلومتری شهر اصفهان که تعداد آنها به 120 کارخانه می رسد از سوخت گاز استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: مشکل گردوغبار بدلیل مصالحی است که در تولید آجر استفاده می کنند که باید در این زمینه اصلاحاتی در جهت کاهش آلایندگی صورت گیرد.

رییس هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان ابراز داشت: جامعه صنعتی استان با حمایت هایی که می توانست از دولت دریافت کند و پشتیبانی خانه صنعت و معدن توانست دغدغه های بسیاری را از این شهر بزرگ صنعتی کم کند و با وجود همه دشواری ها رشد 4.

6 درصدی اقتصادی استان رقم بخورد.

سهل آبادی افزود: انتظار داریم اداره صنعت، معدن و تجارت استان بخش اقتصادی را به بخش خصوصی تفویض اختیار کند همانگونه که با تفویض اختیاراتی به خانه صنعت و معدن بالغ بر 2 هزار و 700 پروانه تأسیس صادر شد و کمترین دعوی را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 کارخانه آجر در شعاع شهر اصفهان گاز مصرف می کنند

120 کارخانه آجر در شعاع شهر اصفهان گاز مصرف می کنند