مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-01بين الملل

قرآن سوزی به بهانه آزادی بیان!


هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان سمنان در بیانیه ای تأکید کرد: متأسفانه شاهد هستیم که بار دیگر مجوز اهانت به قرآن کریم از طرف دولت سوئد به بهانه آزادی بیان صادر شده و این امر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان سمنان در بیانیه ای عنوان کرده است: محققان آمریکایی و اروپایی چند سال است که در مورد افزایش جمعیت مسلمانان در اروپا می نویسند و آن را امری غیرقابل اجتناب می خوانند و در سناریوهایی راه های جلوگیری از این امر را بیان کردند که آن موارد هم آنقدر نمی تواند در گسترش روزافزون اسلام نقش مؤثری داشته باشد.

در این بیانیه آمده است: بدیهی است که این امر به مزاج دولت های تحت نفوذ سران استکبار خوش نمی آید و از همین رو به هر کاری برای مقابله با اسلام چنگ خواهند زد.

در ادامه می خوانیم: موج جدید اسلام ستیزی در سوئد که دارای بیشترین جمعیت مسلمان بین کشورهایی اروپایی است، مدتی است آغاز شده و اولین موج آن در ماه فوریه با سوزاندن قرآن کریم در مقابل سفارت ترکیه در سوئد به راه افتاد.

گناهی بزرگ و اهانتی آشکار به جامعه مسلمان که با واکنش تند امت اسلامی مواجه شد و دولت سوئد را وادار کرد تا با چنین اقداماتی برخورد کند، اما متأسفانه شاهد آن هستیم که بار دیگر مجوز اهانت به قرآن کریم از طرف این دولت به بهانه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن سوزی به بهانه آزادی بیان!

قرآن سوزی به بهانه آزادی بیان!