مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-09سياسي

بررسی راه های توسعه آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی در تایلند


در جریان بازدید رایزن فرهنگی کشورمان از دارالقران امام حسین(ع) تایلند، راه های توسعه آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

- در جریان بازدید رایزن فرهنگی کشورمان از دارالقران امام حسین(ع) تایلند، راه های توسعه آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مهدی زارع بی عیب، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند از مرکز دارالقرآن امام حسین(ع) بازدید و با مسئول این دارالقرآن دیدار و گفت وگو کرد.

رایزن فرهنگی ایران در تایلند گفت: تلاش در مسیر توسعه و تعمیق تعالیم قرآنی با نیت بکارگیری در زندگی و عمل به این تعالیم از ارکان اساسی فعالیت برای ارتقاء فرهنگ قرآنی است.

وی افزود: آموزش های قرآنی کودکان و نوجوانان می تواند ثمرات اثربخش و ماندگاری را به دنبال داشته باشد که نیازمند توجه ویژه و برنامه ریزی بلند مدت و زیربنایی است.

زارع بی عیب اظهار کرد: آگاهی از وضعیت موجود آموزش و فراگیری در سطوح و رشته های مختلف می تواند قدم مؤثری در برنامه ریزی مقدماتی باشد و این موضوع با فراهم آوردن فضای رقابتی نزد کودکان و نوجوانان به سهولت اتفاق می افتد تا برای ایجاد انگیزه در گسترش کمی و کیفی فعالیت های قرآنی تاثیر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راه های توسعه آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی در تایلند

بررسی راه های توسعه آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی در تایلند