مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-02سياسي

100 قطعه زمین در تنگستان واگذار شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از آغاز واگذاری 100 قطعه زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت در شهرها و روستاهای تنگستان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از آغاز واگذاری 100 قطعه زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت در شهرها و روستاهای تنگستان خبر داد.

محمد هادی رستمیان شامگاه شنبه 10 تیر در آیین واگذاری زمین به خانواده های دارای 3 فرزند به بالا در تنگستان با تبریک اعیاد دهه مبارک ولایت و امامت اظهار کرد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در حمایت از خانواده های دارای 3 فرزند به بالا بر اساس سیاست های دولت سیزدهم و تأکیدات رییس جمهور واگذاری زمین مسکونی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: با تأکید استاندار بوشهر در تسریع دستورات رییس جمهور در شهرستان های 10 گانه استان بوشهر با فراهم شدن سازوکارهای لازم از جمله تهیه طرح، الحاق زمین و فرایند مصوبات کمیسیون و کارگروه های مختلف با حمایت فرمانداران و ائمه جمعه استان بوشهر واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه در 2 شب گذشته قرارداد زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت در 3 شهرستان دشتی، کنگان و دیر واگذار شد، تصریح کرد: در سومین روز از دهه ولایت و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 قطعه زمین در تنگستان واگذار شد

100 قطعه زمین در تنگستان واگذار شد