مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 00:052023-07-20سياسي

فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 تیر)


فال حافظ یکی از محبوب ترین فال ها در بین ایرانیان است و امروز در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می شود، در ادامه با تاریخچه فال حافظ آشنا می شوید.

- حاصل کارگه کون و مکان این همه نیستباده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست از دل و جان شرف صحبت جانان غرض استغرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست منت سدره و طوبی ز پی سایه مکشکه چو خوش بنگری ای سرو روان این همه نیست دولت آن است که بی خون دل آید به کنارور نه با سعی و عمل باغ جنان این همه نیست پنج روزی که در این مرحله مهلت داریخوش بیاسای زمانی که زمان این همه نیست بر لب بحر فنا منتظریم ای ساقیفرصتی دان که ز لب تا به دهان این همه نیست زاهد ایمن مشو از بازی غیرت زنهارکه ره از صومعه تا دیر مغان این همه نیست دردمندی من سوخته زار و نزارظاهرا حاجت تقریر و بیان این همه نیست نام حافظ رقم نیک پذیرفت ولیپیش رندان رقم سود و زیان این همه نیست تفسیر : عادت دارید مسائل کوچک را بزرگ کرده و زندگی را برای خودتان سخت تر کنید.

سعی کنید این رفتار را کنار گذاشته و بیهوده با نگرانی درباره مسائل ریز و کم اهمیت خود را اذیت نکنید و قدر روزهای جوانی را بدانید.

بدانید هیچ هدفی چه کوچک یا بزرگ بدون کار و تلاش حاصل نخواهد شد، از یاد خدا غافل نشوید و تنبلی را کنار بگذارید تا به مراد دل خود برسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 تیر)

فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 تیر)