مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-13اقتصادي

احداث 797 کیلومتر آتش بر در عرصه های ملی گلستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: تاکنون 797 کیلومتر آتش بر حدفاصل زمین کشاورزی و عرصه های ملی در گلستان احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید سلامتی اظهار کرد: 6 هزار و 800 کیلومتر مرز مشترک بین اراضی ملی با کشاورزی در استان وجود دارد که از ابتدای امسال 797 کیلومتر آتش بر در استان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه گلستان بیشترین جنگل های سوزنی برگ کشور را در خود جای داده است، افزود: در ماه های گرم سال این جنگل ها با کوچک ترین جرقه شعله ور می شوند که اجرای طرح های پیشگیرانه و مقابله ای از حریق در عرصه های منابع طبیعی باید به طور جدی دنبال شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان تصریح کرد: با توجه به افزایش احتمال آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی استان همزمان با فصل تابستان، اعمال تدابیر و اقدامات پیشگیرانه از آتش سوزی احتمالی در مناطق بحرانی با جدیت پیگیری می شود.

سلامتی با اشاره به اهمیت زیاد اطلاع رسانی و برپایی کارگاه های ترویجی و آموزشی در کاهش حریق در عرصه های منابع طبیعی استان، گفت: علاوه بر احداث آتش بر، اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ جلوگیری از حریق در بین عموم مردم به خصوص مجاورین عرصه های جنگلی و مرتعی مورد توجه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 797 کیلومتر آتش بر در عرصه های ملی گلستان

احداث 797 کیلومتر آتش بر در عرصه های ملی گلستان