مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-15اجتماعي

چه کسی پاسخگوی جذب نیروهای غیرمتخصص در آموزش وپرورش است؟


مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه ضمن انتقاد به جذب نیروهای غیرمتخصص در رهگذر سال گذشته گفت: سن برخی این افراد بالای 60 سال است و چگونه این فرد می تواند با دانش آموز 6 ساله ارتباط درسی برقرار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی زاده در دیدار معاون وزیر آموزش وپرورش با فرهنگیان این شهرستان، تعداد دانش آموزان شهری و روستایی کهگیلویه را 23 هزار دانش آموز عنوان و اظهار کرد: 34 مدرسه تخریبی داریم که باید بازسازی شوند، همچنین مدارس کانکسی ما 17 مدرسه هستند و 15 مدرسه دو نوبته داریم.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه با بیان این که مجموعه دانش آموزان و همکاران ما در کشور در جشنواره های خوارزمی، الف تا، و المپیادهای ورزشی و علمی صاحب رتبه های خوبی شدند و خوش درخشیدند گفت: هم چنین هنرستان ها را به سمت درآمدزایی پیش بردیم.

وی افزود: علی رغم همه این استعدادها اما هنرستان های ما از لحاظ تجهیزات در مضیقه هستند، برخی ساختمان ها به قبل از انقلاب بر می گردند.

فاطمی زاده نداشتن سالن اجتماعات را مهم ترین معضل آموزش وپرورش کهگیلویه عنوان و تصریح کرد: امیدواریم این مطالبه در صدر مطالبات قرار بگیرد.

وی ضمن انتقاد به جذب نیروهای غیرمتخصص در آموزش وپرورش با بیان این که سالی که گذشت بخش عظیمی صرف آموزش نیروهایی که بدون یک ساعت آموزش، وارد آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی پاسخگوی جذب نیروهای غیرمتخصص در آموزش وپرورش است؟

چه کسی پاسخگوی جذب نیروهای غیرمتخصص در آموزش وپرورش است؟