مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-20حوادث

رصد پهپادی کویر/ مبارزه با قاچاق از مرز تا عمق کشور


در موضوع قاچاق، به صورت کلی قول دادیم که سال  1402 برای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم حتما باید برای قاچاقچیان روزگار سخت تری باشد و در همه شئون قاچاق از مرز تا عمق کشور باید پیگیر باشیم.

- ایسنا/کرمان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در موضوع قاچاق، به صورت کلی قول دادیم که سال  1402 برای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم حتما باید برای قاچاقچیان روزگار سخت تری باشد و در همه شئون قاچاق از مرز تا عمق کشور باید پیگیر باشیم.

سردار احمدرا رادان صبح امروز 29 تیرماه در جمع خبرنگاران در کرمان اظهار کرد: موضوع کنترل کویر نه تنها کویر کرمان، در برنامه نیروی انتظامی قرار دارد تا با مانوری که به زودی یگان های تکاوری با استفاده از تجهیزات بالگردی و پهپادی مورد رصد و پایش قرار می گیرد.

وی با اشاره به رصد نوبه ای سیستم کویر افزود: کار با ساختار و سازمان در حال انجام است و انشاءالله به زودی آثار و نتایجش را مردمی که با کویر همسایه هستند، خواهند دید.

رادان در ادامه بیان کرد: در موضوع قاچاق، به صورت کلی قول دادیم که سال 1402 برای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم حتما باید برای قاچاقچیان روزگار سخت تری باشد و در همه شئون قاچاق از مرز تا عمق کشور باید پیگیر باشیم و البته حمایت هایی نیز باید صورت بگیرد که دنبال هستیم این اتفاق بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد پهپادی کویر/ مبارزه با قاچاق از مرز تا عمق کشور

رصد پهپادی کویر/ مبارزه با قاچاق از مرز تا عمق کشور