مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-12اقتصادي

حساب های تجاری و حساب های متصل به شبکه شاپرک مبنای محاسبه مالیات می باشد


مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: حساب های تجاری و حساب های متصل به شبکه شاپرک مبنای محاسبه مالیات می باشد و مودیان محترم این حساب ها را صرفاً برای فعالیت اقتصادی استفاده کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: حساب های تجاری و حساب های متصل به شبکه شاپرک مبنای محاسبه مالیات می باشد و مودیان محترم این حساب ها را صرفاً برای فعالیت اقتصادی استفاده کنند.

داریوش سرخانی مقدم 21 تیر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال شاهد رشد 26 درصدی تعداد اظهارنامه مالیاتی در استان اردبیل بودیم که از تعداد 78 هزار به حدود 98 هزار اظهارنامه رسید که اتفاق بسیار مبارکی می باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل بیان کرد: افزایش تعداد اظهارنامه در وهله اول نشانگر افزایش فعالین اقتصادی است و همچنین به خاطر افزایش دستگاه های کارتخوان جهت سرشکن کردن مبالغ بین حساب های مختلف است که این امر خود مصداق بارز جرم محسوب می شود.

سرخانی مقدم گفت: حساب های تجاری و حساب های متصل به شبکه شاپرک مبنای محاسبه مالیات می باشد و مودیان محترم این حساب ها را صرفاً برای فعالیت اقتصادی استفاده کنند و اگر برای حسابی به غیر از فعالیت اقتصادی مبالغ دیگری از جمله حقوق و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب های تجاری و حساب های متصل به شبکه شاپرک مبنای محاسبه مالیات می باشد

حساب های تجاری و حساب های متصل به شبکه شاپرک مبنای محاسبه مالیات می باشد