مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-17دانش

سرمایه های اجتماعی نظام تقویت شود/ضرورت توجه به سند دانشگاه اسلامی


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه سرمایه های اجتماعی نظام باید تقویت شود، گفت: دانشگاه های ما باید کاری کنند که وابستگی افراد به نظام و علاقه مندی به دولت مردمی تقویت شود.

- وزیر علوم در نشست رؤسای دانشگاه های کشور مطرح کرد: به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی زلفی گل در نشست رؤسای دانشگاه های کشور که با هدف بررسی مسائل و ملاحظات حوزه آموزشی، فرهنگی، اداری، مالی و دانشجویی در آغاز سال تحصیلی جدید امروز در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و همچنین شهدای امنیت کشور گفت: باید همواره قدردان جان فشانی ها و ایثار این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به عملکرد شایسته رؤسای دانشگاه ها خطاب به آنان، گفت: علی رغم محدودیت های مختلف طی دوسال اخیر همه شما عزیزان به خوبی از پس مسئولیت های خود برآمدید و باید قدردان زحمات شما باشیم.

وزیر علوم با بیان اینکه مشکلات احتمالی در آغاز سال تحصیلی جدید را باید پیش بینی کنیم، گفت: ان شاءالله از فرصت تعطیلات تابستان به خوبی استفاده کرده و با پیشگیری، از به وجود آمدن چالش های احتمالی آموزشی و مالی جلوگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های اجتماعی نظام تقویت شود/ضرورت توجه به سند دانشگاه اسلامی

سرمایه های اجتماعی نظام تقویت شود/ضرورت توجه به سند دانشگاه اسلامی