مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-10پزشكي

صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در مراکز درمانی عراق در اربعین


در دیدار شب گذشته وزیر بهداشت عراق با رییس جمعیت هلال احمر در تهران، با صدور مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در اتاق های عمل و بخش های بستری عراق و توزیع انواع داروهای ایرانی در این کشور، - در دیدار وزیر بهداشت عراق با رییس هلال احمر ایران توافق شد صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در مراکز درمانی عراق در اربعین در دیدار شب گذشته وزیر بهداشت عراق با رییس جمعیت هلال احمر در تهران، با صدور مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در اتاق های عمل و بخش های بستری عراق و توزیع انواع داروهای ایرانی در این کشور، ویژه ایام اربعین موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، صالح مهدی الحسناوی وزیر بهداشت جمهوری عراق شب گذشته در تهران، با رییس جمعیت هلال احمر ایران دیدار کرد و پیرامون همکاری بیشتر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران حسینی در اربعین 1402 گفت وگو و تبادل نظر شد.

و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ صالح مهدی الحسناوی با درخواست پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر پیرامون صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در مراکز درمانی عراقی برای ایام اربعین موافقت کرد.

او همچنین در مورد مجوز ورود داروهای ایرانی به خاک عراق گفت: در حال حاضر 89 قلم داروی ایرانی برای ورود و توزیع در خاک عراق ثبت و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در مراکز درمانی عراق در اربعین

صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در مراکز درمانی عراق در اربعین