مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 20:052023-07-11اقتصادي

آرد ذخیره در دماوند به اندازه کافی موجود است


آرد ذخیره در دماوند به اندازه کافی موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهرخانی ️عصر سه شنبه در نشست اندیش ورزان بسیج اصناف شهرستان دماوند که با حضور صادقعلی، رییس بسیج اصناف شهرستان، دهقان حسینی، رییس اتاق اصناف دماوند و اعضای بسیج اصناف شهرستان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد با اشاره به کسب رتبه نخست بسیج اصناف دماوند در سال گذشته اظهار داشت: کار میدانی و همت جهادی موجب کسب رتبه نخست دماوند در استان شد.

طاهرخانی افزود: آداب و پوشش اسلامی در اصناف و بازار باید به صورت کامل رعایت گردد، از این رو ترغیب و تشویق همشهریان به رعایت عفاف و حجاب از موضوعاتی است که باید مد نظر قرار گیرد.

️ وی اشاره ای نیز به وضعیت توزیع آرد در شهرستان داشت و گفت: مردم باید از بازار رضایت داشته باشند، در توزیع آرد مشکلی نداریم و آرد ذخیره در شهرستان دماوند به اندازه کافی موجود است باید تلاش کنید تا بازار رقابتی و خدمات به نحوه مناسبت به شهروندان ارائه شود.

فرماندار دماوند از جانمایی و مکان یابی نانوایی ها در مراکز پرجمعیت و پیش بینی ایجاد اصناف خدماتی از جمله نانوایی ها و سوپرمارکت ها برای مسکن های مهر خبر داد.

طاهرخانی با تاکید بر نقش دشمن در تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: با توجه به انتخابات پیش رو، دشمن در صدد تشویش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرد ذخیره در دماوند به اندازه کافی موجود است

آرد ذخیره در دماوند به اندازه کافی موجود است