مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-26سياسي

لزوم ایجاد فضای علمی و پژوهشی در مدارس شاهد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با تاکید بر لزوم ایجاد فضای علمی، پژوهشی و روحیه انقلابی در مدارس شاهد، گفت: بکارگیری نیروهای متخصص و کاردان در مدارس شاهد فراگیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین نشست ستاد شاهد و ایثارگر شهرستان های استان تهران امروز دوشنبه 5 تیرماه با حضور عباسعلی رضایی و مسعود بهرامی مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، معاونان فرهنگی و روسای ادارات مرتبط به میزبانی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در این نشست گفت: سیره اخلاقی و رفتاری امامان معصوم(ع)، منبعی غنی برای تربیت صحیح اخلاقی است و دوران بابرکت زندگی حضرت امام محمدباقر(ع) مملو از درس های تربیتی و رفتاری است.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت مدارس شاهد، با همکاران آموزش و پرورش اتفاق نظر داریم اظهار کرد: برنامه ریزی در مدارس شاهد به گونه ای صورت پذیرد که فضای حاکم در این مدارس را به سمت توسعه علمی و پژوهشی و روحیه انقلابی سوق دهیم.

مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران با قدردانی از فعالان آموزش فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان های استان تهران، شایسته گزینی و انتخاب نیروی متخصص در مدارس شاهد و همچنین طرح پراکنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد فضای علمی و پژوهشی در مدارس شاهد

لزوم ایجاد فضای علمی و پژوهشی در مدارس شاهد