مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-09سياسي

مقابله با تغییر کاربری 7265 هکتار از اراضی البرز


رییس کل دادگستری استان البرز از مقابله با تغییر کاربری 7 هزار و 265 هکتار از اراضی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فاضلی هریکندی صبح یکشنبه با حضور در نظرآباد از نزدیک در جریان روند مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز بیش از 200 هکتار از اراضی زراعی و باغی در این حوزه قضایی قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید بیان کرد: این آزادسازی ها در راستای اجرای آرای قطعی قلع و قمع صادر شده در محاکم استان و تقاضای جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه متولی با دستورات قضایی صادر شده از سوی همکاران در دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد انجام در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان البرز محدوده جغرافیایی اراضی آزادسازی شده را در بخش مرکزی و تنکمان شهرستان نظرآباد بیان کرد و گفت: این اراضی در بخش مرکزی در روستاهای همت آباد ، رضا آباد و حسن آباد و در بخش تنکمان در روستاهای نوکند ، قاسم آباد کوچک و انبار تپه واقع شده اند.

آزادسازی 3700 هکتاری در سال جاری رییس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان البرز در ادامه با اعلام اینکه با توجه به دستورات رییس قوه قضاییه در ابتدای سال جاری مبنی بر استمرار مقابله با تغییرکاربری غیرمجاز، از ابتدای سال تاکنون با بیش از 2500 مورد اقدام به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ های استان جلوگیری شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با تغییر کاربری 7265 هکتار از اراضی البرز

مقابله با تغییر کاربری 7265 هکتار از اراضی البرز