مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-20اقتصادي

بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی در بیمارستان فارابی مشهد راه اندازی می شود


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: یکی از اقدامات خوبی که امسال انجام می شود راه اندازی و تجهیز بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان فارابی است که تاکنون در بیمارستان های ملکی شرق کشور شامل خراسان رضوی، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: یکی از اقدامات خوبی که امسال انجام می شود راه اندازی و تجهیز بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان فارابی است که تاکنون در بیمارستان های ملکی شرق کشور شامل خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و گلستان وجود نداشته است.

علی رضازاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خراسان رضوی حدود 7 میلیون نفر جمعیت دارد که 3 میلیون نفر آن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از مراکز درمانی خدمات دریافت می کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات بیمه تامین اجتماعی در دو حوزه درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم، افزود: حوزه درمان مستقیم شامل مراکز ملکی مربوط به سازمان تامین اجتماعی است و بیمه شدگان با مراجعه به این مراکز خدمات را به صورت رایگان دریافت می کنند.

حوزه درمان غیرمستقیم مراکزی هستند که با سازمان تامین اجتماعی قرارداد دارند که بخشی از هزینه ها را به عنوان فرانشیز بیمار و مابقی را سازمان پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی در بیمارستان فارابی مشهد راه اندازی می شود

بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی در بیمارستان فارابی مشهد راه اندازی می شود