مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-18بين الملل

واکنش ائتلاف المالکی به «تهاتر تهران و بغداد»


نماینده ائتلاف دولت قانون عراق ضمن اشاره به رویکرد آمریکا در این خصوص تاکید کرد که گام محمد شیاع السودانی در این زمینه مثبت بود.

- نماینده ائتلاف دولت قانون عراق ضمن اشاره به رویکرد آمریکا در این خصوص تاکید کرد که گام محمد شیاع السودانی در این زمینه مثبت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نعمه، نماینده ائتلاف دولت قانون عراق که رهبری آن را نوری مالکی بر عهده دارد در گفت وگو با المعلومه به رویکرد واشنگتن درخصوص تحرکات اخیر دولت بغداد در زمینه روابط با ایران و دمشق و همکاری مشترک با آن ها پرداخت.

وی گفت: عراق نقش محوری در منطقه ایفا می کند و یکی از پایه های اساسی حل اختلافات میان کشورهای منطقه به ویژه بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و بازگشت روابط تهران و ریاض است.

نعمه خاطرنشان کرد که تحرکات بین المللی بغداد برای ایجاد فضای مناسب در روابط میان کشورهای مختلف با واکنش مثبت تمام طرف ها همراه بود بنابراین بعید است که کشوری با تحرکات عراق که در راستای ایجاد آرامش در منطقه است مخالفت کند.

نماینده ائتلاف المالکی تاکید کرد که رویکرد محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق برای تقویت روابط با دمشق و همچنین توافق با تهران برای تهاتر نفت در مقابل گاز گامی مثبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ائتلاف المالکی به «تهاتر تهران و بغداد»

واکنش ائتلاف المالکی به «تهاتر تهران و بغداد»