مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-02اقتصادي

طرح جهش تولید در دیم زارها بسترساز افزایش تولید و تثبیت اشتغال خواهد شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری اجرای طرح جهش تولید در دیم زارها در استان، گفت: اجرای این طرح می تواند بسترساز افزایش تولید در اراضی دیم شود.

- طرح "جهش تولید در دیم زارها" بسترساز افزایش تولید و تثبیت اشتغال خواهد شد ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری اجرای طرح جهش تولید در دیم زارها در استان، گفت: اجرای این طرح می تواند بسترساز افزایش تولید در اراضی دیم شود.

علی چاله چاله، در جلسه طرح جهش تولید در دیم زارها با اشاره به اهمیت اجرای این طرح، اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای طرح جهش تولید در دیم زارها مدیریت اصولی مزارع با علم روز جهت افزایش تولید است، به این امید که شاهد شرایط بهتری در مزارع دیم، چه در حوزه مدیریت مزرعه و چه زمینه رشد تولید باشیم.

چاله چاله با بیان اینکه عمده مزارع استان کرمانشاه دیم است، گفت: اگر مزارع دیم با علم روز مدیریت نشود، با شرایط بدتری از شرایط خشکسالی در مزارع مواجه خواهیم شد، چرا که عدم مدیریت مزارع منجر به از بین رفتن منابع خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از طرح جهش تولید در دیم زارها بعنوان طرحی در جهت کمک به تثبیت اشتغال در حوزه کشاورزی یاد کرد و گفت: اگر مزارع کم بازده دیم اصلاح شده و تولیدات آنها مناسب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهش تولید در دیم زارها بسترساز افزایش تولید و تثبیت اشتغال خواهد شد

طرح جهش تولید در دیم زارها بسترساز افزایش تولید و تثبیت اشتغال خواهد شد