مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-26سياسي

7 هزار و 678 یتیم تحت حمایت کمیته امداد قزوین هستند


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تا پایان سال گذشته هفت هزار و 678 نفر از فرزندان یتیم محسنین تحت حمایت 32 هزار و 785 حامی بودند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همت امانی ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: مهمترین سرمایه کمیته امداد امام خمینی (ره) اعتماد مردم است.

وی با بیان اینکه یکی از راه های افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد شفافیت است که از طریق رسانه ها ایجاد می شود، افزود: مردم وقتی اعتماد می کنند مشارکت بیشتری در امور خواهند داشت.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه همه تلاش ما در کمیته امداد کمک به نیازمندان و محرومان است اضافه کرد: اجرای طرح های مختلف در برهه های زمانی مختلف همچون جشن نیکوکاری در پایان سال یا جشن عاطفه ها در ابتدای سال تحصیلی با هدف کمک به نیازمندان اجرا می شود.

وی با اشاره به پیش رو بودن عید قربان عنوان کرد: در روز عید قربان ذبح قربانی عموم نیکوکاران با نظارت ناظر شرعی و بهداشتی در کشتارگاه دشت بره انجام گرفته و توزیع گوشت قربانی همان روز میان نیازمندان انجام می شود.

امانی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 10 میلیارد تومان مشارکت مردمی در طرح قربانی را داشتیم تصریح کرد: امسال نیز مردم نیکوکار می توانند از طریق کد مهربانی #028*8877*


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار و 678 یتیم تحت حمایت کمیته امداد قزوین هستند

7 هزار و 678 یتیم تحت حمایت کمیته امداد قزوین هستند