مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 02:052023-07-09بين الملل

جنین نماد پایداری/ کرانه باختری «الگوی مقاومت جنین» را دنبال کند


رهبر جنبش جهاد اسلامی با تمجید از الگوی مقاومت و ایستادگی جنین ضد اشغالگران، جنین را نماد پایداری دانست و خواستار گسترش مدل مقاومت جنین در همه نقاط کرانه باختری در برابر صهیونیست ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تمجید از حماسه مقاومت و ایستادگی در جنین در برابر محاصره نظامی دو روزه این شهر توسط اشغالگران، نبرد جنین را بسیار با اهمیت توصیف کرد و ایستادگی ساکنان جنین در برابر اشغالگران را فصل مهمی در تاریخ مقاومت فلسطینیان دانست.

خبرگزاری المیادین گزارش داد که زیاد نخاله رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی حماسه آفرینی دو روزه ساکنان جنین در ایستادگی در برابر محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی را ادامه رویارویی مسلحانه مبارزان جنین پیش از یورش وحشیانه نظامی این رژیم به شهر و اردوگاه جنین دانست که اندکی قبل از تشکیل حلقه محاصره جنین و در جریان درگیری مبارزان فلسطینی با یگان های زرهی ارتش صهیونیستی، 7 خودروی زرهی این رژیم توسط گروه های مقاومت جنین منهدم شدند.

زیاد نخاله با تمجید از ایستادگی گروه های مقاومت فلسطینی در جنین، این روحیه ایستادگی را مرهون روحیه رزمندگی و فداکاری والای مبارزان گردان جنین و سایر گروه های نظامی از جمله گردان های شهید قسام، گردان های الاقصی و گردان ابوعلی مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنین نماد پایداری/ کرانه باختری «الگوی مقاومت جنین» را دنبال کند

جنین نماد پایداری/ کرانه باختری «الگوی مقاومت جنین» را دنبال کند