مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-27سياسي

360 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد


معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان اردبیل از پروژه های 210 واحدی اندیشه 2 و 150 واحدی داروپخش شهر اردبیل که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حال تکمیل است و بزودی به بهره برداری می رسد، - ایسنا/اردبیل معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان اردبیل از پروژه های 210 واحدی اندیشه 2 و 150 واحدی داروپخش شهر اردبیل که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حال تکمیل است و بزودی به بهره برداری می رسد، بازدید کرد.

خلیل نیکزاد 6 تیر در محل 505 هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل و پروژه مشارکتی برج دو قلوی 192 واحدی اکباتان اردبیل حاضر و از نزدیک در جریان پیشرفت اجرای پروژه ها قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از تلاش های مدیر کل و مجموعه راه و شهرسازی استان اردبیل با اظهار رضایت از عملکرد این اداره کل در اجرای پروژه های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن، بر نظارت عالیه به ساخت و سازها و کیفی پروژه ها توسط پیمانکاران سازنده تاکید کرد.

محمد زارع حسین زاده، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: با توجه به تکمیل احداث پروژه های 210 واحدی اندیشه 2 و 150 واحدی داروپخش در قالب طرح نهضت ملی مسکن، این دو پروژه 360 واحدی در هفته دولت سالجاری افتتاح و به بهره برداری خواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد

360 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد