مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-15سياسي

پیگیر مشکلات مردم هستیم / از مردم ملاشیه به خاطر مشکل کم آبی عذرخواهی می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به مشکل بی آبی در ملاشیه اهواز اظهار کرد: - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مدیرعامل آبفا قول داده است که برای پایداری آب منطقه ملاشیه تلاش می کنند و من به سهم خودم از مردم عزیز ملاشیه عذرخواهی می کنم و اعلام می کنیم که پیگیر مشکلات مردم هستیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به مشکل بی آبی در ملاشیه اهواز اظهار کرد: حدود سه هفته قبل گزارشی رسید مبنی بر اینکه ملاشیه آب ندارد و به اتفاق برخی دوستان به منطقه آمدیم و چندین خیابان را بررسی کردیم و با تعداد قابل توجهی از اهالی صحبت کردیم و مشخص شد که حداقل یک هفته است که مردم ملاشیه آب ندارند.

  وی با بیان اینکه تعداد اندک و محدودی تانکر آب برای آبرسانی به مردم می آمد، ادامه داد: پس از آن سپاه حدود 9 تانکر آب، همچنین شهرداری و آبفا نیز تعدادی تانکر آبرسانی اضافه کردند و به صورت معمول شب ها عملیات آبرسانی را انجام  می دادند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به اینکه از همان زمان ایجاد مشکل آبفا در صدد رفع آن بود، گفت: در خیابان هایی نظیر خیابان 8، 15 و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر مشکلات مردم هستیم / از مردم ملاشیه به خاطر مشکل کم آبی عذرخواهی می کنیم

پیگیر مشکلات مردم هستیم / از مردم ملاشیه به خاطر مشکل کم آبی عذرخواهی می کنیم