موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 07:102023-07-03پزشكي

2 میلیون ایرانی به عارضه «بی اختیاری ادراری» مبتلا هستند


براساس آخرین تحقیقات حداقل 400 میلیون نفر در دنیا به عارضه بی اختیاری ادراری مبتلا هستند این در حالی است که در ایران نیز 2 میلیون نفر از این عارضه رنج می برند.

- ندا نادعلی فعال حوزه سالمندی در گفت وگو با خبرگزاری فارس با مهم خواندن توجه به بیماری بی اختیاری ادرار، گفت: اهمیت و توجه به این بیماری در ایران و دنیا بسیار مهم است و از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی با اشاره به افزایش بیماری بی اختیاری ادرار در میان سالمندان گفت: در دوران سالمندی با توجه به خطر ابتلاء بیماری های میانسالی و سالمندی مانند آلزایمر، بروز سکته های مغزی، بیماری های عصبی نخاعی و مغزی و .

احتمال مبتلا شدن افراد به بی اختیاری ادرار می رود.

این فعال حوزه سالمندی درباره مشکلات روزمره بیماران دارای علائم بی اختیاری ادرار گفت: این بیماران وابسته به تخت نیستند، زندگی اجتماعی دارند، شغل دارند و برای اینکه زندگی اجتماعی خود را از دست ندهند با این عارضه و چالش روبرو هستند و باید این بیماری را بپذیرند و بدانند که زندگی اجتماعی آنها را محدود کنند.

وی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به عارضه بی اختیاری ادرار اظهار کرد: براساس آخرین تحقیقات در دنیا حداقل 400 میلیون نفر در دنیا به عارضهبی اختیاری ادرار مبتلا هستند که برخی از افراد نیز هستند که به خاطر شرم و انک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون ایرانی به عارضه «بی اختیاری ادراری» مبتلا هستند

2 میلیون ایرانی به عارضه «بی اختیاری ادراری» مبتلا هستند