مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-18سياسي

رونمایی از دو طرح فرهنگی تربیتی در آموزش و پرورش فارس


باحضور نماینده مقام معظم رهبری در فارس وامام جمعه شیراز از دو طرح فرهنگی تربیتی شامل: دوشنبه های مسجد محوری و شیوه نامه جدید عفاف وحجاب در مدارس و ادارات واماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نماینده مقام معظم رهبری در فارس وامام جمعه شیراز درآیین رونمایی از دو طرح فرهنگی تربیتی شامل: دوشنبه های مسجد محوری و شیوه نامه جدید عفاف وحجاب در مدارس و ادارات واماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس در مسجد امام حسین (ع) محله مهدی آباد واقع در حاشیه جنوبی شهر شیراز گفت: برنامه دوشنبه های مسجد محوری آموزش و پرورش یکی از برنامه های ارزشمند و اساسی است لذا ضروری است روحانیون محله و مساجد با این طرح همراهی کنند.

آیت الله لطف الله دژکام که در جمع پرشور فرهنگیان، دانش آموزان ومردم این محله کمتر برخوردار جنوب شیراز سخن می گفت افزود:با توجه به مطالباتی که در این جلسه از سوی مردم محله مطرح شد، پیگیر مشکلات اجتماعی و عمرانی این منطقه محروم خواهم بود.

نماینده مقام معظم رهبری در فارس وامام جمعه شیراز ادامه داد: خانواده ها، باید با برنامه های مسجد محوری همراهی کنند و در تربیت فرزندان در کنار آموزش و پرورش باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو طرح فرهنگی تربیتی در آموزش و پرورش فارس

رونمایی از دو طرح فرهنگی تربیتی در آموزش و پرورش فارس