مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-22سياسي

استاندار سمنان: برنامه های اربعین حسینی دولتی نشود


باید تلاش کرد تا برنامه های اربعین حسینی دولتی نشود و مردم همچنان امور را مدیریت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نشست ستاد اربعین این استان در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: یکی از دلایل اینکه برنامه های محرم هر سال بهتر از سال قبل برگزار می شود، این است که محوریت آن برعهده مردم قرار دارد.

وی بیان کرد: باید تلاش شود تا برنامه های اربعین حسینی دولتی نشود و همچنان مردمی که به عشق امام حسین (ع) کارها را به خوبی پیش می برند، امور را مدیریت کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه مسؤولان استان سمنان وظیفه دارند تا مسیر خدمت به زائران اربعین و امور مواکب را تسهیل کنند، گفت: اجتماع عظیم مردم و زائران اباعبدالله الحسین (ع) باید با شکوه بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار و خدمات رسانی خوبی به زائران حسینی انجام شود و همه مسؤولان در این زمینه وظیفه دارند.

هاشمی افزود: در اجتماع عظیم اربعین حسینی از تمام ادیان و نگرش ها حضور دارند و این اجتماع باشکوه باید با خدمات رسانی مطلوب همراه شود.

وی ادامه داد: مواکبی موفق هستند که رویکردهای مردمی خود را هر سال بیش از گذشته تقویت می کنند و کار را با پشتوانه مردم پیش می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: برنامه های اربعین حسینی دولتی نشود

استاندار سمنان: برنامه های اربعین حسینی دولتی نشود