مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-04سياسي

عدم بهره مندی برخی روستاهای بهار و کبودراهنگ از اینترنت و شبکه های تلویزیونی


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: متأسفانه بهره مندی از خدمات ارتباطی در مسائل آنتن دهی، اینترنت و شبکه های تلویزیونی تعدادی از روستاها و نقاط شهرستان های بهار و کبودراهنگ تاکنون محقق نشده واصلاح این موضوع از درخواست های مردم این مناطق بوده .

- ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: متأسفانه بهره مندی از خدمات ارتباطی در مسائل آنتن دهی، اینترنت و شبکه های تلویزیونی تعدادی از روستاها و نقاط شهرستان های بهار و کبودراهنگ تاکنون محقق نشده واصلاح این موضوع از درخواست های مردم این مناطق بوده و پیگیر مرتفع شدن این مشکل هستیم.

فتح الله توسلی در نشست بررسی مسائل و موضوعات ارتباطی و مخابراتی شهرستان بهار که با حضور مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور برگزار شد، اظهار کرد: روستاهای حوزه انتخابیه نیاز به توجه ویژه برای تحقق مطالبات مردم دارد و در این رابطه مسئولان باید عزم جدی برای رفع مشکلات مردم در روستاهای شهرستان را داشته باشند.

وی با بیان اینکه توسعه و ارتقاء خدمات و زیرساخت های مخابراتی در شهرها و روستاهای دو شهرستان بهار و کبودراهنگ لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: چندی پیش جلسه ای را در سطح کشوری با شرکت همراه اول، شرکت ایرانسل و مدیران شرکت مخابرات برگزار کردیم تا به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم بهره مندی برخی روستاهای بهار و کبودراهنگ از اینترنت و شبکه های تلویزیونی

عدم بهره مندی برخی روستاهای بهار و کبودراهنگ از اینترنت و شبکه های تلویزیونی