مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-02اقتصادي

طرح های توسعەای افزایش تولید راهی برای شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در کردستان


اجرای طرح توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی بهترین راهکار رونق تولید است که در کمترین زمان ممکن اهداف مورد نظر از قبیل اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی را محقق خواهد کرد.

- ایسنا/کردستان اجرای طرح توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی بهترین راهکار رونق تولید است که در کمترین زمان ممکن اهداف مورد نظر از قبیل اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی را محقق خواهد کرد.

بدون شک با اجرای فاز طرح های توسعە افزایش تولید شاهد پایداری تولید و اشتغال و رشد اقتصادی استان خواهیم بود.

طرح های توسعەای افزایش تولید بسیاری در استان کردستان در حال اجرا است کە اگر بە بهرەبرداری برسند، گامی موثر در راستای توسعە و اقتصاد استان برداشتە شدە است.

در همین راستا همزمان با (10تیرماە) روز ملی صنعت و معدن، تور خبری یک روزەای جهت بازدید خبرنگاران استان از صنایع تولیدی شهرستان های قروه و دهگلان و طرح های توسعە آنان تدارک دیدە شد.

کارخانە تولید کنسانترە سنگ آهن قروە یکی از شرکت هایی بود کە خبرنگاران از خط تولید آن بازدید و با مدیراجرایی مجموعه گفت وگو کردند.

از تولید کنسانترە سنگ آهن تا تولید آهن اسفنجی در شرکت سپهر صنعت آرتا مدیر اجرایی شرکت سپهر صنعت آرتا، تولید کنندە کنسانترە سنگ آهن در شهرستان قروە گفت: این کارخانە متعلق بە سپهر صنعت آرتا، تولید کنندە کنسانترە سنگ آهن ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های توسعەای افزایش تولید راهی برای شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در کردستان

طرح های توسعەای افزایش تولید راهی برای شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در کردستان