مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-07سياسي

نتیجه مقاومت در شرایط کنونی، پیروزی و عزت مندی است


دشمن در حال رصد کشور اسلامی ایران است و یکی از راهکارهایی که امروز باید برای مقابله با اهداف شوم دشمنان در پیش بگیریم، - ایسنا/زنجان دبیرکل جبهه پایداری گفت: دشمن در حال رصد کشور اسلامی ایران است و یکی از راهکارهایی که امروز باید برای مقابله با اهداف شوم دشمنان در پیش بگیریم، دوری از دامن زدن به اختلافات و در پیش گرفتن وحدت است.

صادق محصولی شامگاه دیروز (15 تیرماه) در جلسه دیدار با نخبگان استان زنجان اظهار کرد: فراموش نکنیم که بدون مقاومت و پایداری قادر نخواهیم بود به آنچه که می خواهیم دست یابیم؛ بنابراین نتیجه مقاومت در شرایط کنونی، پیروزی و عزت مندی خواهد بود.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفه ما تلاش برای اعتلای کشور است و نباید ذره ای در این مسیر به خود تردید راه دهیم، تصریح کرد: امروز به معنای واقعی کلمه باید قدردان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم و این قدردانی به این معنی است که کار جهادی را در پیش گرفته و فقط به دنبال پست و مقام نباشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم شرایط امروز کشور را به معنای واقعی کلمه بازگو کنیم، بی تردید در شرایط جنگی قرار داریم، گفت: علی رغم اینکه در این جنگ، دشمن از سلاح های جنگی استفاده نمی کند اما به عینه می توان دید که با همه توان وارد عرصه شده و به دنبال ضربه زدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه مقاومت در شرایط کنونی، پیروزی و عزت مندی است

نتیجه مقاومت در شرایط کنونی، پیروزی و عزت مندی است