مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-18حوادث

دستگیری 7 نفر سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان ملکشاهی


فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: برخورد با جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور به مرحله اجرا درآمد.

- سرهنگ بهزاد بسطامی فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برخورد با جرائم و ناهنجاری های اجتماعی طی چند مرحله در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور توسط پلیس در سطح شهرستان ملکشاهی به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ملکشاهی در راستای تداوم اجرای این طرح و با اخذ دستور قضایی موفق شدند 7 سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی  بیان داشت: متهمان دستگیر شده به 17 فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: برخورد با جرائم و ناهنجاری های اجتماعی طی چند مرحله در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور توسط پلیس در سطح شهرستان ملکشاهی  به مرحله اجراء در آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، پلیس ایلام با بکارگیری توان واحد های تابعه، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان ایلام را اجرا کرد که مورد رضایت عموم شهروندان قرار میگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 7 نفر سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان ملکشاهی

دستگیری 7 نفر سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان ملکشاهی