مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:512023-07-05سياسي

پشت پرده اغتشاشات اخیر ایران و دلایل هجمه به مقام معظم رهبری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب زندگی اینجاست کوتاهه هایی از زندگی آیت الله سید جواد خامنه ای، والد محترم رهبر معظم که در مسجد جامع تبریز و در روز رحلت ایشان برگزار شد، اظهار کرد: برای خود افتخار می دانم که در این جلسه نورانی و با معنویت شرکت کردم و در شهر قهرمان و نام آور تبریز هستم.

تبریز قله ایران است وی با بیان اینکه ایران یک قله دارد که در همه دنیا شناخته شده است  قله دماوند افزود: تبریز سه قله دارد که دماوند در مقابل این سه قله خاشع است.

تولیت آستان قدس رضوی توضیح داد: تبریز در حوزه فقه، فلسفه، عرفان و حکمت در قله است؛ فقهایی بزرگ و نام آور همچون شهیدی، شربیانی، میرزاد جواد آقا ملکی تبریزی، قاضی طباطبایی، علامه طباطبایی، علامه امینی و غیره هر کدام قله هستند و قله دماوند صد برابر هم بشود در برابر این قله ها عددی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه شعر و ادب صائب تبریزی، شهریار تبریزی و دیگر بزرگان و در حوزه جهاد و مبارزه و مقاومت هم ستارخان، باقرخان، شیخ محمد خیابانی، قاضی طباطبایی، شهدای دفاع مقدس، شهید باکری های و همه اینها تبریز و آذربایجان می درخشد پس نفس کشیدن در این شهر مغتنم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده اغتشاشات اخیر ایران و دلایل هجمه به مقام معظم رهبری

پشت پرده اغتشاشات اخیر ایران و دلایل هجمه به مقام معظم رهبری