مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-22اقتصادي

آزادسازی 12 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در نیشابور


معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از 12 هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از 12 هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

علی مبارکی شنبه 31 تیرماه در جمع خبرنگاران از برخورد قاطع با متخلفین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و آزادسازی بیش از 12 هزار مترمربع اراضی کشاورزی و باغی در محدوده روستاهای بخش مرکزی با دستور دادستان و حضور یگان حفاظت امور اراضی و راه و شهرسازی در معیت نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: تخریب هشت مورد دیوارکشی، یک مورد بنا، یک مورد گودبرداری و یک مورد محوطه سازی غیرمجاز در محدوده روستاهای باغشن گچ، شادمیانه، انجیدن، نوبهار و جاده باغرود در راستای ماده 3 و تبصره 2 ماده 10 قانون حفاظت از اراضی کشاورزی اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور این اقدام را در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها واقع در اراضی کشاورزی اعلام کرد و گفت: جهاد کشاورزی، با جدیت هرچه تمام، از اراضی کشاورزی حفاظت نموده و با متخلفین برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 12 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در نیشابور

آزادسازی 12 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در نیشابور