مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:022023-07-11فرهنگي

موافقت وزیر ارشاد با ساخت فیلم «مختومقلی فراقی»


استاندار گلستان از موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ساخت فیلم «مختومقلی فراقی» شاعر بزرگ ترکمن خبر داد و گفت: سکی از سرمایه گذاران ترکمن استان گلستان آماده سرمایه گذاری در این پروژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، دکتر علی محمد زنگانه در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ساخت فیلم سینمایی مختومقلی فراغی ، سرمایه گذاران ترکمن استان حاضر به همکاری و تعامل هستند.

وی ادامه داد: سه مصوبه اصلی با 14 پروژه در حوزه فرهنگ و ارشاد در سفر رییس جمهور مصوب شد که مقرر بود 155 میلیارد تومان از اعتبارات آن از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه و 25 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی محقق شود که تا کنون 53 میلیارد تومان از محل برنامه و بودجه و 50 درصد اعتبارات استانی محقق شد که تقاضا داریم با توجه به افزایش هزینه ها همکاری لازم جهت تسریع در تخصیص ها صورت گیرد.

استاندار گلستان گفت: با توجه به بازدیدی که از ساختمان ارزشمند تالار فخرالدین اسعد گرگانی داشتید، تقاضا داریم مساعدت لازم را برای مرمت آن داشته باشید چرا که محلی برای حضور و تمرین هنرمندان است و البته می تواند مکان مناسبی برای پذیرایی از مهمانان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر ارشاد با ساخت فیلم «مختومقلی فراقی»

موافقت وزیر ارشاد با ساخت فیلم «مختومقلی فراقی»